Måndag

Till bvc för vaccin med Ellen och fästing vaccin till Ronja. Det gick jätte bra!

(Dom hade glömt att blanda vaccinet i en av sprutorna till Ellen i Onsdags så var tvungna att åka tillbaka och få den andra dosen idag. I Onsdags fick hon 1dos vaccin i ett ben och bara koksaltlösning i den andra benet 🤦‍♀️)  
Hoppas hon slipper febern idag, i onsdags och torsdags hade hon nästan 40 graders feber, stackars liten ❤

Jag övertalade Ronja att ta sprutan och om hon var duktig skulle hon få köpa en glass och sedan få leka i lekparken. Sagt och gjort.. inte ett ljud sa hon. Utan bara satt sig i mitt knä och tog fram armen och satt helt stilla. Så himla duktig, hon var värd sin glass och lekparkstund 😘😍

Jag är så trött idag, har ont i halsen, snorig och bara allmänt sjukt trött.. har bara tagit det lugnt här hemma. Har sagt bort min 1mils promenad idag, kanske blir värre då. 

Så snart ska jag göra middag på det vi har hemma,  blir att beställa mat till imorgon. 
Sedan ska jag försöka ta tag i och vika alla nytvättade kläder samt plocka in ur diskmaskinen.. 🙈

Här kommer massor av bilder från dagarna här 👇













































Kommentera här: